Kızlar bende şuan 5+4 günlük hamileyim çok değişik hisler içindeyim içimde hem mutluluk, heyecan,panik,korku hepsi bir arada bazen durup durup ağlıyorum bebeğime iyi bir anne olabilecek miyim diye çok duygusal düşünüyorum yetersiz bir anne olmaktan çok korkuyorum bu düşünceden 1 dakika sonrada yoo ben gayet güzel bir anne olacağım diyip kendi kendimi motive ediyorum anım anımı tutmuyorum ama tek bildiğim bebeğimi çok istediğim duygular karmakarışık Rabbim yardımcımız olsun sizlerde de duygu karmaşıkları oluyor mu ? Lütfen cevaplayın 🤓