Elfelf475 şu an gayet güzel bir usluple yazmışsınız fakat öncekini okursanız gayet haklı olduğumu düşünüyorum sizin ne kadar özenli olup olmadığınızı sormadım zaten fakat benim fikrimden hoşlanmasanızda saygı duymak zorundasınız. Evet gencim karakteriminde kişiliğiminde gayet güzel oturduğunu düşünüyorum. Bana derken sizde karşınızdaki kişinin sizden kat ve kat iyi olacabileceğini düşünmeniz lazım ben ki genç yaşımda 79 kişinin sorumluluğunu alabilecek kadar kendini geliştirmiş bu yaşta iyi bir pozisyonda çalışıyorum üstelik uluslar arası bir şirkette 722 kişi arasından 5 kişiyle birlikte girip yaşımdan büyük fakat beyin kişilik ve kendime bakımım özenle olmamla gayet güzel yerlerdeyim. Az önceki yazdığınız üslupla bir karşılaştırın isterim sizede aynı şekilde tepki gelse eminim sizde benim gibi tepki verirsiniz 🌹