Merhaba hanımlar 2 gündür diş iltihabından dolayı ağrı çekiyorum damağım şiş durumda doktorumla konuştum diş doktoru müdahele edebilir dedi bu gün devlet hastanesine gittim acilden diş doktoruna yönlendirdiler doktor hemen baktı ve ağrı kesici antibiotik ilaç yazdı çektirmek istediğimi söyledim kadın doğumcudan rapor getirmemi istedi yazdığı antibiotiğin kullanma talimatında hamile ve emziren anneler kullanamaz diyor ne yapmam lazım başına böyle bişey gelen varmı yardımcı olursanız sevinirim