3 aylık kızımın bezinde bugün kan parçaları gördüm ptesi doktora götüreceğim ama şunu öğrenmek istiyorum , kayinvalidem dün kaşığın ucuyla iki kere karpuz suyu vermiş bugün de bezinde kan olması beni şüphelendirdi . Acaba bununla bağlantısı olabilir mi? Bende karpuz yiyordum normalde öyle olsa yine de alerji yapar mıydı? Yani bugün ki kanlı kakayı karpuza bağlamam doğru olur mu?