Tugbabhc kanuniye sakın ama sakın adımını dahi atma asla o hastaneyi şikayet edeceğim iyi hatırlattn benim33 haftalıkken kanamam oldu oraya acile gittim kadın ilgilenmedi bile stajyerlerim elinde oyuncak oldm en sn doktor baktı hic bişeyin yok olur öyle şeyler dedi deim ama dogurcsk gibi hisediyorm bişeyin yok erken dogum riskin bile yok dedi eve gönderdi iki gün sonra sancılarım oldu hastaneye gittim de 3 cm acılmam vardı ve ertesi gün dogurdm keşke o gün o hastaneye gitmeseydim başka hastaneye gitseydim doğumumu durdururlardı sakın ona gitme ama çam sakurayı öneririm ben orada dogurdum 3 cm acıklıgım vardı acilden giris yaptm xok güzel ilgilendiler hemsireler olsn ebeler olsn cok iyi ilgilendiler ama dogumuma bir cırtlak kadın girdi cok bagırıyordu en son o sancıyla kadına artk bagırma senin yüzünden doguramıyorm deidm kadın sustu öyle dogurdum o kadın haric hastanede calısanlarda mükemmel ben ilk defs gitmiştim aama aşırı memnun kaldım acildeki doktorlarda cok iyi tavsiye ederim 👍🏻 28 gün önce doğum yaptım cam sakurada