Aso1212 seni doğuma almak istemiş benide 3 gündür acilden eve gönderiyorlar en son dün gittim nişanım geldi sancım var 39 haftalığım nstde sancın çıkmadı sancın başlayınca gel evde tamm şuan bişey yok zatenözelde ki doktorum sancın var diyor okmeydanı sancın yok eve git yarın sabah gidicem sezeryana alıcaklar kimseyi düşürmesin okmeydanı ssk ya