yagmuurry1 benimde geçen gün iki kez öyle oldu akıntı ve etrafında baya su vardı ıslaktı kilodum gittim tipam kapaliymis hala daha çok şükür 36+1 de gitmiştim acile nolur nolmaz diye bana dediler ki eğer suyun gelmiş olsa onu tutamazsın bende sızıntı şeklinde bazılarının suyu azaliyormus dedim o küçük haftalarda olur senin artık baya ilerlemiş haftan olmaz dedi içiniz rahat etsin diye söylüyorum ☺️