Hanımlar merhaba.
Geçen hafta Cuma günü aldım kızımı kucağıma çok şükür 🙏 Ve hamilelikte hiç görünmeyen çatlaklarım (göbeğimde)çatlak olmadı diye sevinirken doğumdan sonra bi anda belirginleşti çok belirgin değiller ama rahatsız ediyor tabi.Önerebileceğiniz etkili çatlak kremleri varmıdır?Rica etsem önerebilir misiniz?