16+5 hamileyim 1 gündür sağ tarafimda ağrı otururken kalkarken yatarken sancı oluyo bıçak saplanır gibi kadin dogumun aciline gittim bebek iyi bi sıkıntı yok bizlik bisey yok dediler sonra normal acile gittim anlattım derdimi hamile olduğumuda söyledim tahlil vermiştim az bisey idrar yolu enfeksiyonun var ondan ağrı yapabilir dedi monurol diye idrar sokturucu ilaç yazdı bebeğe bi zararı olmaz dedi ama ben yinede tedirginim