Aaslkck Hastane için terlik almayı düşünüyorum. Klasik havlu terlik dısında bi terlik tercih edicem. Numara olarak 1 beden büyükmü almalıyım. Ayaklar çok şişermi?
[silindi] Aaslkck bence hamileyken daha cok şişiyor ama dogum sonrasi da illaki bi odem oluyor yine de son haftalarda giydiginiz numara olur bencr
Senayyalcin Aaslkck Hamileyken gram şişmeyen ayaklarım doğumdan sonra davul gibi olmuştı bileğim de aynı şekilde ayakkabıya zor soktuk ama tabi indi 😀😀
Szeys Aaslkck Benim spinal sezaryen olmuştu ilk doğumum ve korkunç şişti ayaklarım bacaklarım balon gibi😂 anestezinin etkisiydi
teletabi Aaslkck benim hiç şişmedi. Ana bünyeden bünyeye değişiyor tabiki. Ben hamileykende şişmedim. Çubuk geldim çubuk göçücem bu dünyadan🥺