2.gebeliğim 7 ay sonra hamile kaldım suan 4 aylık hamileyim sezeryan olalı 11 ay oldu tam ama suan alt bölgemde agrı var sancı gibi ara ara vuruyor ama rahatsız edici dün kontrolüm vardı herhangi bi şey görmedi doktor bişeyde demedi ama bugün alt karnım agrıyor bazen kasıklarıma ve içim acıyor gibi oluyor kasılma gibi sanki anlam veremedim nedendir 2. Sezeryan arası cok az ondanmı bu arada karnım bu gebelikte daha büyük 6 aylık bebek gbi karnım var yaşayan oldumu benim gibi doktora gitmek gerekirmi ilerlerse tabi gidicem hemen ?