Gulten97 Tülay hanımdan hiç memnun kalmadım hatta öyle ki hastahaneyi bile değiştirdim pelin hanıma bir kez gittim iyiydi yani bir sorun görmedim sanırım elif hanım daha çok seviliyor çünkü yoğunluk gördüm onun kapısında baya ama genel olarak demek gerekirse sefaköy medipoldeki doktorları kimse sevmiyor herhalde arkadaşımda gitti oraya sonra başka hastahaneye geçti memnun kalmadı