Pembepanterr Hulyaaaa Evet kuzum sgk anlaşmalıyız.İnşaAllah bakalım cidden doktor çok önemli bir detay 😊🌸
Umudumsuun Pembepanterr evet canım böyle bir olay var iyi düşün. Atilla Okura gidiyorum çooook aşırı memnunum🙏🏻
Pembepanterr Umudumsuun Ya inan ondada çok yorum gördüm kötü kafam karışık bilemiyorum bir kerede ona gideceğim öyle düşünüyorum of her ebelikte ayrı strest şu hangi doktor hastane muhabbeti 🙄
designermom Pembepanterr Selime hanıma bir kez yumurtlama gördüm mü diye ultrason smacıyla gittim ama iletişim dili iyi ve ilgili bir kadın arkadaşım önermişti onda doğum yaptı da muayene ücreti de 200₺ mi neydi yalan olmasın sen bu taraflarda misin canım
Pembepanterr designermom 180 tl imiş ilk muayeneden pek birşey anlamadım iyi gibi ama bilemiyorum ya cidden çok kararsız kaldım 🥸