minikprensimmm123 30+6 dan slm nasılsınız güzel anneler yalancı sancılarınız başladı mı ağrılarınız varmı nasıl geçiyor 🌺🤗
Zeyyyn minikprensimmm123 30+2 deyim çok şükür ağrım yalancı sancım yok sadece birden büyüyen göbeğime adepte olamıyorum patlıcak gibiyim 😂😂
Bebegimicin1 minikprensimmm123 benim var malesef 31+6 bebekte donmus doktorum oyle dedi geceleri 2.3 defa sanciyla uyaniyorum ayakta durdugum zaman asiri baski kasiklarimda agri oluyor artik ruyalar bile gormeye basladim bu sabah ruyamda nisanim gelmisti
Aylin-2015 minikprensimmm123 31haftalik hamileyim.Bugün kontrolum vardi doğum tarihim belli oldu heyecanliyim çok😊 Birde mahv olmuş durumdayim artik doğurmak istiyorum🤭
nursheenn minikprensimmm123 30+1 iz bizde😊 rahat rahat yatamıyorum gece sık sık uyanıyorum. Çok şükür ki ağrım yok şimdilik😊
minikprensimmm123 Bebegimicin1 Bende de var canım ya birde idrar yolu enfeksiyonu çıktı bel ağrısı zaten baştan beri var yalancı sancılar gibi sancı da başladı dün kontrolüm vardı doktor herşey yolunda dedi
minikprensimmm123 Bebegimicin1 Bende bende canım rüyamda hep doğum yapmış oluyorum ve her zaman da aynı bebeği görüyorum 🤗
Busra333 Bebegimicin1 sancı nasıl bişey? Kusura bakmayın ben normalde adet dönemimde hiç yaşamadım sadece sivilcem çıkar yani bu ağrı neye benziyor ? Benim ilk hamileliğim 32+5 2 gündür agrım var ama ne agrısı anlayamıyorum. minikprensimmm123 Dilekcnkn Mine-Nur minikprensimmm123 ssssxsss emiras59
Gonullf Aylin-2015 normal mi sezaryen mi birde siz mi sordunuz doğumunuzun ne zaman olduğunu ve hangi tarih kusura bakmayın çok soru sordum🙂
Lavi85 minikprensimmm123 merhaba bende 30+6 yım ☺️ Yalancı kasılmalar oluyor bazen korkuyorum hatta ama sancı olmadığından henüz bir şey yapmıyorum haftaya dr randevusuna kadar inşallah birşey olmazsa bekleyeceğim
Dilekcnkn minikprensimmm123 30 haftalık olduk tam vee evet bel ağrılarım hafif sancılarım başladı yaaa zaten kaburgalarım batıyor üstüne mide yanması nefes alamıyorum bilmiyorum nasıl geçecek
Aylin-2015 minikprensimmm123 birde kordon dolanmiş bir kere bebeyin boynuna çok korkuyorum.Amma doktor korkulucak bir şey yok dedi
Zeyyyn minikprensimmm123 düşünmesem bile kabus olarak geliyorlar hormonlar bilinç altımızı ele geçiriyor sanırım 😂😂😂
Mine-Nur minikprensimmm123 31+3. 26 haftadan beri doğum sancısı çekiyorum şimdi 1 cm açılmada var. erken doğmasın diye insan üstü bir çaba sarfediyorum 🤦♀️ bakalım nereye kadar dayanacağım
minikprensimmm123 Mine-Nur İlaç felan verdi mi canım benimde 19. Haftada adet sancısı gibi ağrılarım vardı progestan fitil başladı doktor daha devam ediyorum