gammisi Kizlar selam, doktorum ayrintili icin 28-29 agustosa gun almami soyledi fakat ben ozelde degil devlette yaptiricam ve 20sine randevu bulabildim aldim sizce bi sorun olur mu? Erken 1 hafta diye