Sibelkaikx Kizlar bu haftalarda kendinizi nasil hissediyosunuz benim bi gunüm bi günümü tutmuyo vala 🤭bazen yorgun bazen cok enerjik oluyoruz peki bu haftalarda bebeyiniz anne karninda nasil iletisim kura biliyomusunuz🥰
Cnsymn Sibelkaikx ah çok güzel geçiyor. Zor geçen bir hamilelikte olsa onu hissetmeye başlamak çok güzel hele de güzel kızım dediğimde hareket etmesi çok çok çok güzel. Sabahları şarkılar dinletiyorum sanki şarkılara eşlik ediyor. Umarım dizinde öyledir. 🌺
Sibelkaikx Cnsymn Gercekten cok guzel masallah bizde oyleyiz masallah o karnimda süzülmesi yok mu bütün zorluga deyer 🧿
ftmnrdmrl 33+4 den merhaba 👋 Uykusuzluk ve yatarken sağa sola dönerken ağrı gibi acı gibi bir his olmasa herşey çok güzel. 🙏🏽 Hareketlerini dışarıdan net görebilmek seslere tepki veriyor olması ve sona yaklaşıyor olmak çok güzel, heyecan dolu 🧿👣