Dilekcnkn aybkaslan Ben aldım canım dolaptan çok memnun kaldım valla sürüşü falan çok rahat kaliteliymiş gerçekten
hepoyleolurzaten aybkaslan ben 🙋🏻♀️ en başında beğenmiştim, bir kaç kere e-bebek’e gidip baktım, kendi sitesinde de çok güzel yorumları vardı. Bir kaç hafta önce siparişini verdik elime ulaştı kurulumu olsun sürüşü olsun çok rahat 😊 ben çok beğendim ☺
Ipeekkk aybkaslan ben e-bebekte denemiştim ama ağır gelmişti tek başıma kullanmam zor olur diye almadım.daha sonra bir mağazada casual Cadillac Air model arabayı beğenmiştik onu aldık Trendyol dan, hem daha hafif hem de sürüşü gayet rahat bnce.
aybkaslan Dilekcnkn Biz aslında başka arabaya karar vermiştik eşim bugün avm de görmüş çok hoşuna gitmiş kesin bunu alalım dedi bende araştırdım gayet şık canım deneyimlerde güzel bence de alınır 👍🏻
H2hamide Dilekcnkn dolaba bende baktim ama bulamadim acaba ne kadara aldiniz bende canyon istiyorum da bide memnun kaldiniz mi
Dilekcnkn aybkaslan Evet bende almadan önce yorumlarda hep baktım memnun kalmayan yok bence tek sorun şu çift yön sorunu ama hepsi aynı sanırım yani yön değiştirmek için aparatı çıkarmak lazım
aybkaslan hepoyleolurzaten Bizde hemen yarın gidip bakıp alcaz canım çok sevindim valla sizlerin yorumlarına 😍
aybkaslan Dilekcnkn Yarın gidip mağazada incelicez canm bakalım detaylı bilgi veririm burdan teşekkür ederim yorumun için 😍
hepoyleolurzaten aybkaslan rica ederim ☺ mağazada özellikle kargoda bir sorun çıkarsa değişim yapıp yapamayacaklarını sorun ☺ biz mağazadan sorularımızı sorup, internetten vermiştik siparişimizi, ups kargo ile 3 gün sonra ulaştı elimize 🥰
Dilekcnkn aybkaslan Rica ederim hakkınızda hayırlısı olsun ben memnun kaldım umarım sizde kalırsınız 😊
aybkaslan hepoyleolurzaten Bakalım inceleyip sorularımızı soracağız aklımıza yatınca hemen alıcaz zaten umarım 🥰
Ipeekkk aybkaslan fiyat araliginiz nedir blmiyorum ama mağaza fiyatı ile Trendyol arasında 1000 TL fark vardı iyice araştırıp alın mutlaka :) çok daha uyguna gelir.e bebekte var mıdır blmiyorum benim aldığım,nrmal bebek eşyası satan bı magaza da deneyip beğenmiştim ben.trendyolda daha uygun diye ordan aldım
Dilekcnkn H2hamide Valla ben baya şanslıydım 750 tl’ye aldım aldığım bayan 2020 Kasım ayında almış garantisi devam ediyordu ismini yazın illa ki denk gelecektir ben aldıktan sonrada çok gördüm
Dilekcnkn H2hamide Evet bu arada sürüşü falan çok rahat 5 yaşında oğlum evin içinde gayet zorlanmadan bile gezdiriyor 😂 kalitesi falan da iyi yani iyi ki almışım