Birgul bende tavrını, yaklaşımını cok beğeniyorum. Ancak, korktum tabi herşey bebeğe, size bağlı doğum süreci sonu. Fakat, bazı doktorlar inanılmaz sezaryeni destekliyor. Ben, bu konuda kararsız kaldım. Gercekten bu doktorumun bunu desteklemesi benim ve eşim için önemli. Peki catı muayenesi hakkında ne düşünüyor acaba? Size yapto mı?