Yavrucuk07 Mervinya ikinci gebeligim ve Müjde Şekeroğluna gidiyorum, ilkini de ona gitmiştim normal doğum yapmıştım, şimdi yine onu tercih ettim, evet fazla konuşmuyor ama sormak istediklerin varsa,hemen güzelce yanıtlıyor, çok bilgili