Kuzum bende oldum hemde daha sadece 5 6 haftanın içindeyken grip gibi geçirdim ama ilk olduğum 3 gün bel ağrısından uyuyamadım yüzüme vurmuştu sanki sesim kalınlaştı ağıe grip gibiydi 2 gün koku ta tkaybım gitti 3. Gün geri geldi. Ve bende kan pıhtılaşma sorunu çıkmıştı 2 gebeliğim kürtajla ilk haftalarda sonlanmıştı o yüzden kan sulandırıcı iğne başlayacaktı doktorum iğneye başladık 3 gün sonra pozitif olduğumu öğrendim yani tam zamanında iğneye başlamışım aslında çünkü bazı hamilelerde bebeğe pıhtı atma riski çok oluyo kan sulandırıcı iğne öneriyorlar 10 günlük benim en yakın arkadaşının özeldeki doktoru ilaç verdirmedi 10 tane kan sulandırıcı verdi şükür bi şey olmadılar. Bi doktoruna ulaş ya da sordur kan sulandırıcı iğne kullan derim bebek için çünkü iğnenin hiçbir zararı yok aksine faydası var bebeğe kendin içinde bol bol vitaminli şeylee ye meyve sebze tüket süt iç dinlen rabbim korur bebeğini merak etme🌼