Dnz_23 %100 bir sonuç değil bunun bir oran olduğunu belirtir zaten doktorlar, o yüzden ikili teste bende çoğu insan gibi bel bağlamam ve buna göre karar vermezdim aksi sonuçlar görüp üzülen ama sonunda öyle olmadığını gören insanlar var çünkü dediğim gibi bu bir oran sonuç değil
hem her türlüsüne rabbim nasip etmiş hepsine razıyız 🙏🏻 Kıyamam onun minik kalbine ♥️
sadece ileride bir problem olur geçmişe dönük araştırmalar bilgilere ihtiyaç olur diye yaptırmıştım sonra keşke dememek için
tercih meselesi
ikili üçlü dörtlü olarak gidiyor sanırım ikiliden sonra doktor rapora göre üçlü dörtlü yönlendiriyor diye biliyorum
benim özelde ki doktorum dna ile bakılan doğruluk oranı yüksek olan başka bi yöntemde söylemişti fakat dediğim gibi benim için karar merci olamaz herşey rabbimden birde inanılmaz pahalıydı
he sağlık için araştırma için ihtiyaç duyulur doktor talep eder vs oraları bilemem 😇
Benim düşüncelerim bu şekildeydi
sizin içinize nasıl sinerse artık 🙏🏻