46 gün önce ikiz kızlarımı doğurduum ☺️ Biri 1605 biri 1550 gram doğdular 45 gün küvezde kaldıktan sonra evlerine geldii kuzularım ☺️ Evet zor bir süreçti ama geçiyor hepsi anneler eğer şuan küvez yolunu bekleyen anneler varsa umut olsun diye yazıyorum. İnşallah hepiniz sağlıklı bir şekilde kavuşursunuz yavrularınıza. Eve geldiklerinde de ilk gün biraz tedirginlik, korku oluyor daha küçük oldukları için ama hemen alışıyorsunuz zaten☺️ Şuan biri 2500 biri 2300 gram ☺️ Allah hiçbir anneyi bebeğinden ayırmasın inşallah 😍