dimple94 Merhaba, bu hastaneye giden doğum yapan,yapacak olan var mı ? Pandemi koşullarında ziyaretçi ve refakatçi konusunda bilginiz var mı ?
Nurtrky dimple94 geçen arkadşm yaptı doğum refaktçi tek kişi kalıyor test istiyorlar ziyaretçi sorunu yok herkes rahatça geldi gitti bişey demediler