Melikefurkanikra Kızlar hafif sancım var sanki. Bir kaç saniyelik rahime doğru baskı olur gibi bir sancı girdi çıktı azönce anlamadım ne oldu böyle bebek hareketlerini hissediyorum.
Bebegimicin1 Melikefurkanikra yalanci sancidir canim ama doktoruna gittiginde soyleerken dogum eblirtiside olabilir benimde kasiklarimda baski ve agri var arada belimden kasiklarima vuruyor surekli takip ediyorum ne olur ne olmaz diye
Seda_nrr depsizoo bu haftalarda oluyormu ya normalmi yani bendede değişik bi bel ağrısı alt karın ağrısı oluyor arada