Selin12- aa ben hergün yerim kahvaltida haslanmis yumurta acaba o yüzdenmi ilk hamileligimde hic ödemim olmdi simdide 29. haftadayim biseyim yok hala😃
Scgn123 Allah kolaylik versn, o kalca agrilari bende hep yan yattigimdan olmustu, o haftalarda malesef normal😓au kalmis inshallah sabredin❤️