Merhaba güzel anneler..
öncelikle bir gün bende buraya doğum hikayemi yazacağım hiç aklıma gelmezdi😊 Rabbime çok şükür bende tospigime kavuştum. artık 40. haftamızdaydık ama sanci falan yoktu malesef😊 6 ağustos yani dün doktoruma geldim bebeğimin hala tam pozisyon almadığını söyledi salı yada çarşamba tekrar gel yatışını yapacağız dedi😀 Akşam eve giderken hafiten sancim oldu ve saat sabah 4 civarlarında aşırı derecede suyum geldi şu geldikten sonra duşa girdim hemen ardından kanamam başladı tabi hala sancı yok😊 doktoruma geldim hemen yatisimi yaptılar ve sadece 2 cm acikligin var dediler. Hemen ardından suni sanci verdiler o sırada gerçekten ne yapacagimi bilemedim. 15 dakika da bi sancim geldi ve hemen 10dk 5 dk derken 2 dakika da bire düştü 🙄 Açılmam tm 10 cm oldu ve hemen doğuma aldılar 3 4 ıkınmada çok şükür kavuştum bebeğime.. doğuma geldiğimde saat sabah 4tü doğurmam da akşam 5 te gerçekleşti😊 Rabbime binlerce kez şükürler olsun ki kavuştum sonunnda bütün acılarımı unuttum gitti onu gördükten sonra😊 bütün hamile olan herkese sancı anında çok dua ettim ve bebek isteyen herkese bolca dualar ettim.Rabbim kabul etsin inşallah darısı siz güzel Annelerin başına bi sancıda kurtulursunuz inşallah ❣