Msa97 hamilelikten dolayı yükselmiştir bende gebeliği ilk ogrendigimde 3 haftaliktim triot im yüksek çıktı 4 e yakın çıktı dahiliye bölümüne gittim ilaç tedavisine başlandı euthyrox kullanıyorum doktorum bana hamilelikten dolayı yükseldiğini ve bu ilaç senin için çok önemli dedi hem bebeğin gelişimi hemde senin için bir kullanıp birakmicaksin doğuma kadar kullanacaksın dedi ve her 1 ayda kontrolüm vardı çok şükür 4 den 1 e düştü bazı durumlarda doğumdan sonrada annede kaliyormus şuan dogumuma 3 gün var ve doğumdan 1 ay sonra tekrar kontrole gitcem eyer kalırsa ilaç tedavisine başlancak ama doktorum büyük ihtimal kalmaz dedi eyer düzenli her gün kullanırsan seninde düşer gebelikte yükselmesi normal sadece düzenli ve aksaltmadan kullan verilen ilacı