Kızlar ilk çocuğumda 12 14 haftalarda %99 erkek dediler 16 haftada kessin kız olduğunu öğrendik şimdi 21 haftalık hamileyim 17 haftalık doktor erkek dedi kessin ama hala alışveriş yapamıyorum kızımdan kalma değişir endişesi var buda değişir mi artk bu haftalardan sonra değişen oldu mu?