Merhaba guzel anneler Ulus liv de dogum yapan ya da yapacak olan var mi? Memnun kaldiniz mi hastane den hemsirelerden vs. Ben ozel muaneye gidiyorum hastane secimi yapicaz bu dönem,az kaldi cunku. Fiyat olarak bilginiz var mi ve memnuniyetinizi merak ediyorum simdiden tesekkurler❤️