Merve112 Kız bebeğe hamile olup hiç bulantı kusma şikayeti yaşamayan rahat belirtisiz hamilelik geçiren var mı ben cok rahattım herkes kesin erkek felan dedi dr kız dedi önceliğim hayırlı ve sağlıklı evlat olması ama insan merak ediyor😊
BelisMelis41 Merve112 benımde öyleydı ne mide bulantısı vardı ne bısey bir kere mide bulantım oldu oda kahvaltı yaptıktan sonra dişlerimi fırçaladım hemen köpük bogazıma kaçtı 😂😂 onun harıcınde hıc mıde bulantısı yasamadım cok sukur. Ablamınkı erkek o cok fena olmustu deterjan kokusu sabun kokusu yemek kokusuna bıle gelemıyordu sürekli mide bulantısı oluyodu 😁
Tgckbr Merve112 Beeen 🥰 hiçbir belirtim olmadı hicbir şikayetim de olmadı ama kızım olacak nasipse 🤗❤️
Pembepanterr Merve112 İlk bebeğimde hiç öyle şeylerim olmadı erkekti şimdi biraz midem tuhaf kücük daha cinsiyet falan belli değil zaten inanmıyorum onlara hurafe
zeytinkiz Merve112 Beeeeeen 😄 bende ne bulantı ne kusma hiç belirti yoktu herkes erkek dıyordu. Sonra kız oldugu belli oldu suan 35+5 im. Hatta 15 hafta perinatoloji kız dedi ben yine 21.haftaya detaylı ultrasona kadar bekledim emin olmak için 🤭 Gecen komsu teyze gördü senın kız olamaz kalçan çıkmamış dıyor. Doğru doktorlar cahil erkektir ozman dedim 😄😆🤪
BelisMelis41 Merve112 sanırım birde ben cok böyle hani mızmız olmadım kendi işimi kendim gçrdüm hep suan 30 haftalıgım eğilip kalkma konusu dahi temizlik vesaire cok rahat yapıyorum ablam cok sasırıyordu ben hemen eğilip bişey aldıgımda filan. Kimisi beklıyor ki başkası yapsın.
Merve112 BelisMelis41 ya evet ama bulantı mesela içten gelen bi şey engellenemez sonucta bende cok kasmıyorum normal hayata devam ediyorum
Beyzalpay Merve112 bunun kizla erkekle ilgisi yok bence direk hormonlarla ilgili ilk gebeligimde cok rahttim kizim oldu smdiden 21. Haftada hala bulantim var bi kizim daha olacak
annesinin_beybisi Merve112 hamile değilim ama arkadaşım 2. kızını kucağına alıcak insallah ve ikisinde de hic bulantısı olmadı 😊
Nilerkanc Merve112 valla benimde cok sukur rahat geciyor bulanti kusmam olmadi Hic. Herkes erkek bekliyordu ama kizim olacak 😍
Sedaa33 Valla ben inanıyorum bu tarz şeylere iki kızımda da kusmaktan öldüm😄 ama çevremde erkeğe hamile tüm arkadaşlarım çok rahat geçirdi tüm hamileliği. Tabiki herkes için aynısını soyleyemeyiz ama genellikle kız hamileliği zor olur derler eskiler bile
Adilekorkmaz Merve112 bunyeyle alakasi var bnce benim ilk bebegim kiz hic ne mide bulantisi ne kusma oldu simdi ikinci erkek yine hic birsekilde mide bulantisi yaşamiyorum. gorumcem erkek cocuga hamile 6 ayina kadar surekli kustu
Edacevik Merve112 benimde hamileliğim cok güzel gecti çok şükürr hic yormadi beni kızım😍herkes imrendi 25. Haftadayım calısıyorum hala bana mısın demiyorum