Arkadaşlar 3 Ağustos günü spinal sezeryan doğum yaptım sütüm maalesef gelmedi ağız dedikleri o sarı ilk süt geldi,ilk gün sürekli emzirdim ama doymadı mama verdik 2. Günde taburcu olduk aynı şekilde emzirmeme rağmen gene çok gelmedi ağız geldi mama verdik az az o ilk süt geldi ama doymadı mama verdik,şimdi yeni yeni geliyor ama sarılık var maalesef ki ayaklarında bacağında yok sadece göbeğinin üstünde göğüs kısmında yüzünde var sürekli emziriyorum sütüm gelmeye başladı artık binlerce kez şükürler olsun lütfen öneriniz var mı bizim için sürekli emziriyorum da salı günü kontrolümüz var ne yapabilirim düşmesi için maden suyunu duydum 1 çay kaşığı bir hemşire arkadaştan denemeli miyim ne yapabilirim ?