sehri_hzr Kızlar 😬o kadar terslik oldu ki ikimizin de kartı kayboldu veee kargoda hala gelemiyor o yüzden netten alamıyorum e bebekte de kalmamış şaka gibi yağ vs ne sürebilirim sizce?