Ya gebelik sekeriyle uğraşıyordum 24. Haftadan beri sonra gelişim geriliği çıktı 3-4 hafta beslenmemi biraz artırdım herşeyden kilo yapan herşeyden dönüşümlü yedim içtim sekerimi ölçtüm ilk saat daha 154 ikinci saat 185 çıktı 😶İlk saat normalde 140 ı ikinci saat 120 yi gecmicek ama karışmış benim sinirlerim bozuldu yoruldum ya 😞Vallaha yoruldum ya beslenme olmicak doğru düzgün şeker düşecek veya meyve vs tavsiyeler vardı ona uyucam şeker yükselecek bu durumu yaşayanlar siz napiyosunuz nasıl yapıyorsunuz?