eeebruuu bir Alanya’lı olarak bizim geleneksel yiyeceğimiz avakado, kendi bahcelerimizde oluyor genelde, asla vazgeçemem 🤌🙈 sade halde değil, doğrayıp çatalla ezip, üzerine bol limon, sarımsak, pulbiber, biraz zeytinyağı karıştırıp en üstüne de ceviz 🤌😊 meze gibi yani, bir de normal doğrayıp bol limonlu yapıp yiyenler de var ama dediğim gibi bizler mezesini yapıyoruz, tavsiye ederim 😊 kırmızı eti bende pek sevmem ama bebeğim için tüketiyorum 👍