sehri_hzr Kızlar yaşayan var mı bugünlerde şafak son 17 ama heyecandan uykumu yitirdim sizde durumlar ne
sehri_hzr Minikyavrum46 kaburgalalrıö sanki içime batıyor gibi Bi his var falza oturunca zormuş son aylar cidden..
zk92 Benim de son 15. Akşamları vajinal bölgede çok fena bir baskı hissediyorum sizde de oluyor mu ? 1 hafta önce doğum kanalına girmemişti. Kaburgalarım da artık çok ağrıyor.
Gamze_Turan zk92 bende aynı durumdayım son 22 aynı ağrılar var şimdiden 😑RABBİM sağlıkla Kucağınıza almayı nasip eder İnşALLAH 🤲🏻