tomurcukannesi Ozgeegltkn ben çayla bir iki tane yiyorum her gün. 36 dan sonra düzenli olarak günde 4-5 tane yemek lazımmış açılma olsun diye. Kontrollü yiyince bişey olmaz sanırım..
zmq Ozgeegltkn sancıyı da arttırıyormuş brnim doktorum yeme demişti son ay sordum ozaman yiyebilirsin dedi ama ben mecburi sezeryan oldum🙄
Meyland Cicianne fazla içmiş olmayın ıhlamuru. Bitki çaylarından ıhlamur rahatlıkla tüketilebilir. Tabiki aşırıya kaçmadan. Benim doktorum öyle söylemişti. İçtimde bir sorun yok çok şükür🙏🏻