Kizlar 2 gündür bebeğim bi tarafa yığılıp kalıyor saatlerce uyuyor hareketsiz dürtükluyorum anca oyle hareket ediyor göbeğimi sallıyorum zorlayinca tabi nadir de olsa kendi isteyince de ediyor normal mi yeri daralmış farkediyorum ondan mı olur çarşamba gittim hastahaneye yine gitsem mi korkutuyor beni