Kızlar 1 hafta oldu Doğum yapalı göğüs uçlarım çatladı çok acıyor dün gece oğlumu emzirirken dudakların da kan gördüm öyle korktum ki meğersem göğsümden kan geliyormuş bugün ise öteki göğsüm kanamaya başladı bende sağıp veriyorum ama biberonla da ağzından hep dökülüyor lonsinoh krem kullanıyordum ilk günden beri ama işe yaramıyor şimdi ise emzirmeye korkuyorum acımasından değil acısın önemi yok yeterki emsin ama ya yüne kan gelirse bildiğiniz süt içer gibi kan içiyordu zararı varmı ve en iyi krem tavsiyeniz nedir hemen işe yarayabilen😭🙏