Ahh isim konusu çok dertliyim bu konuda 9 sene sonunda ikizlere hamileyim çok şükür ikiside erkek babalarımızın ismini koymaya karar verdik ama ek isim olmak şartıyla eşimde tmm dedi bunsefer k.babam başladı benim ismim tek olacak yoksa kucağıma bile almam sevmem dedi bende sen bilirsin ben öyle vuracağım dedim İbrahim Kaan vahiddin karan olacak kısmet olursa demiyor ki kaç sene sonunda oldu vurma istediğin olsun demiyorda bana öyle diyor aslında Asaf ve Aras koyacaktim rüyamda tanımadığım bir kadın Aras ismini vurma oğluna dedi ondan sonra Kaan ve karan ismine karar verdik