Pey Benim gibi her dk bebeğin hareketlerine kafayı takan varmı? Son haftalardayım ve çok korkuttular bu haftalar dikkat etmelisin falan ve gündüzleri daha hareketli olup gece sakin oluyor. Böyle olunca hareketsiz olduğunda panik oluyorum 😭 her bebek farklı ama iyi olduğunu nasıl anlayacağım?
Redpepper Pey ay bilmiyorum ben de bekleyeyim erken doğum riskim var her dakka takip ediyorum, bugün de biraz hareketleri az gibi açıkçası korkuyorum 🥺
Ebcal Pey benim doktorum son haftalarda günde 10 kere hareket ediyosa yeterli iyidir dedi ve bu hareket sadece sabah 10 kere olup gece olmuyor da olabilir diye konuştu. Zaten son haftalar bebekler daha çok uyuduğu ve yerleri daraldığı için daha az hareket ediyor doğaldır. Tabiki takip edin ama her saniye kendinize eziyet etmeyin düşünüp bence
casminnss Pey endişe etmeyin bence. Ben hiç hareket saymadım. Artık bebeğimin belli bir düzeni var biliyorum ve ona göre düşünüp kendimi rahatlatıyorum. Mesela benim bebeğim akşamüstü-akşam daha hareketli oluyor, sabahları zoraki dürtünce hareket ediyor 🙈
Meryemoz Nese_bas Pey Merak etme canm bebekler son haftalarda uyku duzeni oluşturuyor kendilerince bazen butun gece hareketli olabilir gunduz uyuyabilir ya da tam tersi
Nese_bas Bunu bende çok takıyorum kafama benim ki de sabah bi tekme ya atarsa atıyor gün içinde hiç hissetmiyorum akşam da bazen hissediyorum valla kaç kere acile gittim çocuk hareket etmiyor DİE kafayı yemek üzereyim artık 🥺
Pey Meryemoz aynen sanırım öyle bir düzen oluşturdu diye düşünüyorum sabahları gündüz daha hareketli oluyor gece sakin 😬😬🙏🏻