Hatcik2000 Kızlar 40+3 um lavbaya gittim kabız olmuşum ikindim ikinmamla sanki arkadan değilde önden bişey çıkacak gibi açıldı korktum çıktım hemen ama ağrım yok yalancı sancı var nolur bilen yaşayan varmı 😔
Bebegimicin1 Hatcik2000 siz acile gidin bakilsin iyi olur bebegide riske atmamis olurusnu gebelik boyunca ıkınmamalısınız dogumu tetiklersiniz ama zaten haftanizda dolmak uzere
Cigdem65 Esraali niye bu kadar sasirdin canim sonucta son haftasinda olabiliyor bazen afedersin buyuk abdestn geldi sanirsin ama aslinda o bebegdir cikan ikinmayla
Cigdem65 Esraali valla hicte zor degil benim arkadasim 40 haftasina kac gun kala tuvalette ikinmayla cocugu dogurmustu buyuk abdesti geliyor diye sanip hersey olabilir
Yenianneadayi2208 Hatcik2000 haftanız ileri mutlaka hemen doktorunuzla ya da hastane ile irtibat kurun. Hatta sakince hazırlanıp yola çıkın.
hepoyleolurzaten Hatcik2000 panik olmayın, çıkıp hastaneye gidin kontrol edilsin 🥰 burada her kafadan ayrı ses çıkar 🤷🏻♀️
beyza1234 Hatcik2000 burda kimseden bu konuda dogru bişgi gelmesi mümkün degıl hemen hastaneye gidin bakılsın
Bebegim0101 Hatcik2000 cnm sen vakit kaybetmeden dr.ara en dogru yonlendirecek olan dr.ve hastanedir.Burda herkes farklı yorum yapar kafan karman çorman olur daha cok korkarsin..