Sumeyyems Ankara’da nerede ne kadara doğum yapıyorsunuz kızlar. Eylülde Fatma B. için sadece doğum 6.000 konuştuk. Koru’da. Fiyatlar nasıl sizce.
seyram Sumeyyems valla ben Gülhane de doğum yaptım ve hiçbir özel hastane oranın yerini tutmadı diyebilirim çok iyiydi gerçekten 🙏🌼
Melek0633 seyram canım ben normalde takiplerimi özelde yaptırıyorum fakat gulhanede düşünüyorum doğumu.ama doğum öncesi takip için de randevu bulamıyorum.nasil olcak ? Yani direk doğuma gitsem problem olur mu ki
seyram Melek0633 hiç bilmiyorum onu canım ama bence bir problem olmaz sonuçta orası bir devlet hastanesi direk doğum başladığında da gidebilirsin diye düşünüyorum sorun olmaz.
Gnlcngz Aytaç caferzade ye gidiyorum Çukurambar koru da. Özel sigorta yaptırmıştım gebelik öncesi 10 muayene, tetkikler ve doğum toplamda 4300 civarı.