Merhaba bugün doğum yapalı 10 gün oldu ama benimki kesi değil yırtık 15 dikişim var 😔Her tuvaletten sonra ıslak peçete ile temizliyorum sonra kuru peçete ile kuruluyorum batikon sürüp fön tutuyorum. Şu an için bi gelişme hissetmiyorum. Yarın doktor kontrolü var bakalım o ne diyecek