[silindi]
Canım amniyon sıvı testi de var. Eczanelerde ped satılıyor ondan da bakabilirsiniz. Ama benim de Su gelmeden 2 gün önce sancı tutmustu. Belim çok agrimisti. Ben dinlenerek geçirmiştim adet sancısı gibiydi ve keşke ihmal etmeseydim geçer 10 dk ya dedim öyle oldu. 2 gün sonra su geldi. Siz yine de bu doktora gidin ihmal etmeyin.