Daha önce yırtılma ile sızıntı yaşayarak yatarak tedavi görmüştü Biri erken doğum yapmıştı diye hatırlıyorum çok eski komşum. Hastane şartları iyi ise doğum yapsanız da yaşar bebiş yani Yenidoğan yoğun bakım her erken doğum şartında çok önmeli açıkçası. Çok geçmiş olsun inşallah olumlu sonuçlar yaşarsınız