Zeynep_99 Kizlar bisey sorcam dogumdan sonra saclarimi boya yapmak istiyorum 2 hafta gectikten sonra yani acaba yapilir mi hep lohusa donemindesin bide emzirme donemi var olur mu acaba
Cnskrdmr Bende 38. Haftadayım bu hafta boyatmayı düşünüyorum doğumdan sonra dışarı çıkıp bebeği tek bırakamam diye. Ama açıcı kullanmak lazım doğuma çok az kaldı bu haftalarda boyatmak bebeğe zarar verir mi yine de