Hamileliğin ilk gününden itibaren sorun yaşıyorum özellikle 4.aydan sonra artış gösterdi, Suda eriyen ilaç kullandım fitil kullandım geçmek bilmedi, antibiyotik ve yine Suda eriyen kullandım yine geçmedi, bol su içmeme rağmen hala bir çözüm yok, bebek doğana kadar çekeceğim maalesef geçmiyor karın alt bölgem 7/24 ağrıyor gezmeye çıkamıyorum sürekli lavaboya gitme ihtiyacı duyuyorum mide bulantısı yaşıyorum. Biran önce bitsin istiyorum. Umarım sizinki geçer geçmiş olsun