Arkadaşlar Merhaba!. 1,5 yıl önce dış gebelik geçirdim iğneyle sonlandırıldı. Tüplerime zarar gelmedi ancak hsg henüz çekilmedim. Artık bebek düşünüyoruz ve doktor arayışına girdim. Alanya’da ve Antalya’da önerebileceğiniz alanında uzm. Doktor var mı bildiğiniz? Teşekkürler ☺️