Merhaba kızlar yakında doğuracağım fakat basur memem ve rahim ağzı yaram var doktorum normal doğuma engel değil dedi ama canım çok yanar mı bu kadar sorunla bir de doğum sancısı çekeceğim dayanabilir miyim ilk doğum olacağı için tahmin de edemiyorum sancıların şiddetini bu şekilde doğum yapanlar var mı tecrübelerinizi yazar mısınız