Kraa195 bende de oldu ondan, sağ tarafta daha baskin oluyor. Gaz yapmayan şeyler yiyin şimdilik geçer inşallah rahim büyüğü için baskı yapıyor içinizde bebek çok hızla gelişiyor şuan bağırsaklar etkileniyor ondan gaz sorunu o dert etmeyin yan yatın rahatlarsiniz baya